Illamående

Kvällen igår slutade i illamående, trodde jag hade ätit för mycket, men vaknade inatt av att jag fortfarande mådde illa. Likaså nu på morgonen... Badade dessutom i svett innan klockan hade ringt så jag öppnade dörren för att det skulle bli drag. Jag har tagit tempen och den visar inte på någon feber.

Jag har gjort mig helt klar för skolan, fixat lunchlåda, mellanmål och allt så jag ska ge dagen en chans. Men det bådar inte gott. Illamåendet är extremt just nu och det känns som att all mat ska komma upp... Fan också. Jag vill verkligen inte missa något nu i början, vill komma in i klassen, så jag har inte tid att bli sjuk :-(

Hoppas det ger med sig under morgonen! Ha en fin tisdag allihopa!


Kommentarer
Postat av: .

preggo? :)

2012-01-10 @ 16:45:38
Postat av: Paulina svarar

Nej, ingen bebbe i magen här inte! Det är det första man tänker på när någon är illamående, men i mitt fall är det ingen bebbe. Jag undrar bara vad FASEN det DÅ är?

2012-01-10 @ 20:06:52
URL: http://pauislife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0