Jag bajsar på mig snart!!!

ja, det är inte långt ifrån alltså. Shit. Nervositeten blir bara värre och värre! Om 10 min (!!!!) ska jag köra hemifrån och jag springer på toa stup i kvarten och försöker tackla min stora klump i magen. Varför kan man inte övertala sig själv att inte vara nervös? Detta är ju fruktansvärt. Fan vad jag hatar det!

Det ska bli intressant att se hur detta kommer gå. Kommer jag våga lämna min blyghet eller kommer jag staka på orden och knappt få fram mitt namn? Usch usch usch. Jaja, rädslor är till för att övervinnas. Och ni vet ju mina problem bland folk jag inte känner... Annars kan ni läsa om det HÄR.

Kommentarer
Postat av: Stella

Det kommer att gå så bra gullo <3

2012-01-09 @ 11:59:39
Postat av: Malin <3

Hahahaha =) Känner igen mej SÅÅÅ! Tänk vad bra om man kunde trycka på nån knapp för att bli av med det nervösa =P Hoppas det gick bra för dej sen till slut! Så kul att du tittar in till mej ibland =) Värmer hjärtat gör det <3 Kraaaams från mej.

2012-01-10 @ 23:14:17
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0