Joggingtur

V.3 i challengen

Igår tog jag mig ut på en löptur. Ja det var tänkt så i alla fall. Efter 1,5 km fick jag ont i ryggen och smärtan höll i sig tills jag var hemma, ca 4 km senare. Av den anledningen kan man nog kalla det för en slö joggingtur.



Huvudsaken var att jag inte stannade när smärtan kom, utan jag joggade hela vägen. Vet dock inte om det är bra att ignorera smärtan och bara köra på? Jag har mailkontakt med "Löpar-Kenth" som hjälper mig så gott han kan med att reda ut varför jag får ont i ryggen när jag springer. Antagligen beror det på mina skor. Han är marathon-löpare och springer på grymma tider så han vet vad han snackar om.

Idag blir det intervaller och ett ök-styrkepass (överkropp) efter skolan. Denna veckan kommer bli riktigt rolig. Ska testa två nya grejer, military fitness på onsdagkväll och crossfit på söndag. Ska bli himla roligt! Björn (en av killarna som jag var i Uganda med) har dragit med mig på military fitness och jag har dragit med honom på crossfit! Så får det bli när man har en sambo som inte är intresserad av träning ;-). Björn har jag i alla fall lyckats få in på träningsbanan, han är f.d gymnast och har varit i grym form så han hänger på denna 10-veckors challengen. Vi peppar och ska börja träna tillsammans. Lite intervaller i Pålsjö och sådant ska det bli!

Kommentarer
Postat av: Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag

Sv: Tack. På just de smyckena har jag stansat in orden själv. Alla smycken jag visar i bloggen har jag gjort själv. :-)

2012-01-16 @ 08:21:25
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0