Mästerverk

Jag klarade hela dagen i skolan! Men när jag kom hem och hade ätit mellanmål kom det igen. Jag gick in och la mig i sängen vid 16.30 och sov till och från till 18.30. Än har det inte gett med sig. Det är helt okej när jag ligger ner men så fort jag går upp från sängen blir det genast värre. Förstår inte alls vad som är fel. Sedan min magsjuka i lördags har det blivit pannkaka av hela mitt mående.

Nog om det! Igår möttes jag av en helt otrolig bild på vår uppfödares blogg. Tänkte direkt "WOW, undra vilken av katterna det är". Tills jag läser och ser att det står att det är Jack, alltså vår lille kise!

Bild lånad från uppfödaren.

Kolla in konstverket! Helt otroligt. Ser verkligen fram emot showerna han ska delta i i år. Hoppas han kammar hem många titlar ;-).

Idag var tanken att jag skulle till gymmet, men med detta illamåendet gick det inte. Jag lyssnar på min kropp som tydligen klagar på något och håller mig hemma. Är inte illamåendet borta innan fredag så ringer jag 1177. För då är det något som är riktigt fel. Kanske har jag blivit allergisk mot något?! Vet inte om man kan bli det så helt plötsligt.

Kommentarer
Postat av: carolina - med Lo:s syskon i magen.

Krya på dig!

Håller med om kissen, GUD vad fin!

2012-01-10 @ 21:28:40
URL: http://acarolinas.blogg.se/
Postat av: Lotta

åh vad fin han är, så häftigt mönster!



hur har det gått med illamåendet och skolan? jag hade problem med illamåeende i flera månader för några år sen, mådde illa så fort jag åt nåt. var hos doktorn men de visste inte vad det kunde vara, fick bara några tabletter mot illamående. sen har det kommit tillbaka i omgångar men inte hållt i sig så länge som tur är.



jag har lagt ner kaloriräknandet, jag blir så stressad av alla siffror och procent. förra veckan hde jag inställt på att gå ner 0,5 kg/vecka så det blev bara 1350 kcal/dag! men nu tänker jag äta mer, vill inte gå ochh ha dåligt samvete för att jag äter ett äpple... men, annars går det bra, på 12 dagar har jag bara ätit godis en gång! på lördag blir det choklad!!!! en dag i veckan tänker jag låta mig få iallafall :)



jag sprang i de gamla skorna på loppet, de stora är alldeles för stora och känns jätteklumpiga. jag har klickat hem ett par nya från England nu, lättviktsskor, det ska bli riktigt spännande! 60 euro kostade dom på rea, helt ok!! det är ju rysliga överpriser i Sverige, och här också.



det är helt plant här, en park är det, inga backar någonstans. det ska visst vara rejäla backar i Midnattsloppet i Göteborg så det gäller väl för mig att träna benen ordentligt så jag orkar ;) körde intervaller idag ute, fy satan vad tråkigt det är, inte alls min grej men jag ska försöka köra några gånger ändå, men blir det för tråkigt så slutar jag, jag vill ha roligt också, det får inte bli ångestfyllt för då är risken stor att jag lägger av helt. men men, ca 25 min intervaller blev det iallafall och sen 25 uk hemma så jag är nöjd med dagens träning :)



det finns inte lösgodis här som i Sverige, som tur är :) det kommer gå utför för mig när vi flyttar till Sverige sen, jag kommer aldrig kunna hålla mig ifrån allt gott.



hur var hot mojo? det låter spännande! jag tycker verkligen att yogan ger mig jättemycket, jag är inte alls så stel i ryggen som förut och det känns att jag har blivit smidigare. man tränar ju många viktiga muskler genom yoga också.



nu börjar magen kurra här men om jag ska vara noga så är det en halvtimme kvar tills jag "får" äta för jag åt mellanmål efter träningen kl.10.30. får väl se vad Samuel tycker, han vill nog äta snart. linsgryta blir det idag (igen), rätt trist men sen lyxar vi till det med kycklingfilé ikväll :)



hoppas det blivit bättre med illamåendet och att allt gått bra i skolan! kramar!

2012-01-12 @ 13:01:01
URL: http://viivalencia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0