Militaryfitness

V.3 i challengen



Nu sitter jag och laddar upp inför ett Militaryfitness-pass. Ska bli såå spännande! Var och handlade ett pannband och ett par vantar idag, för att klara av dagens träning och så även Crossfit-passet på söndag. Tänkte först handla en mössa, men då jag alltid har totte eller uppsatt hår när jag är ute och springer fick det bli ett pannband från Peak Performance. Snyggt och riktigt skön kvalitet, så det ska nog värma bra nu i kylan.

Passade även på att köpa ett paket med träningstrosor på Team Sportia på Väla som har 20% på alla ordinarie priser (och 10% extra rabatt på rean). Så två på träningstrosor från Röhnisch för 148 kr istället för 179 kr. Perfekt! Nu slipper jag handtvätta mina nuvarande (2 st) efter varje träning. Slänger upp bilder på allt imorgon när det är dagsljus, så det blir bra bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0