Segt och svettigt


Ett armband jag mer än gärna hade haft! Så fint!

Det går jättebra i skolan och jag är pepp på att börja plugga. Det är lite segt nu under dom tre första veckorna, men samtidigt det är skönt. En lugn start så man kommer in i rutiner är nog precis vad jag behöver. Änsålänge "hinner" (läs orkar) jag med min träning också. Det är jobbigare än vad det varit innan, men jag tar mig tiden för jag vet att jag behöver det och man ångrar ju aldrig ett träningspass.

Imorgon blir det nog en tur till Väla efter skolan. Jag måste köpa mig en löparmössa. Den jag har just nu sticks som bara den och jag ser inte riktigt klok ut! Löpartröja hade jag också behövt. Springer just nu i en underställströja och en vanlig långärmad och sen löparjacka utanpå. Men kläderna är genomvåta när jag kommer hem... Ska ta en titt på Sportamore och hoppas hitta något där! Där är ju fraktfritt och det är ett STORT plus, tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0