Nya jeans!

Idag var vi på Väla igen. Denna gång för att luncha med min syster, hennes kille och Linnéa (hans barn sedan tidigare). Men självklart var vi tvungna att ta en runda och titta i affärer också. Och jag som upptäckte i veckan att ALLA mina jeans utom ett par svarta är för stora. Mina fina Lee och Tiger jeans jag köpte i våras och somras sitter som säckar. Ser ut som jag har bajsat på mig i rumpan. Dom hänger och sitter allmänt dålig. Känns riktigt trist. Nu när det fortfarande är rea i flera butiker tänkte jag att jag kunde ge mig ut på jakt efter ett par nya.

Solo som är favoritbutiken när det gäller jeans hade än en gång ett par som satt som en smäck och dessutom var på halva priset! 600 spänn gav jag för dom. Lite för långa i benen dock, men det fanns inte 32 som jag brukar ha i längd så jag tog dessa i 34 ändå. Mina första ljusare jeans. Har alltid bara haft mörka eller svarta förut. Men nu ville jag testa något nytt, hoppas jag kommer trivas lika bra som jag gör i mörka. 







Sådär sitter dom! Ska vika upp benen lite. Har aldrig jeans raka som dom är, viker oftast alltid upp så det blir lite "chinos-uppvikning".


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jättesnygga!!! precis sån färg vill jag ha! Vad är solo för affär, har aldrig hört talas om... jag ska leta nya jeans på måndag, hoppas det finns nåt :)

2012-01-21 @ 20:23:42
URL: http://viivalencia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0