Plugg, träning och Jack = mitt liv

Jag har visst ganska bra självdiciplin! Började plugga vid kl 9 och tog bara småpauser på sammanlagt 45 min ungefär. Kl 13 var jag helt klar sen hade jag hela dagen framför mig. Så skönt att jag lyckades utan att skjuta upp det. Fick mail nu ikväll på vårt schema dom kommande 4 veckorna. Och jag har första provet på fredag. Dags att börja plugga!

Mamma kom vid kl 14 och hälsade på sitt barnbarn. Ja, han är ju vår son, vår lille kille! När mamma gick tog jag tag i dagens träning. Tanken var gymmet, men jag planerade om och körde ett tabatapass här hemma! Det blev följande:

* Utfall bakåt från soffkanten
* Grasshoppers (plankanposition på händer, jobba motsatt ben mot motsatt armbåge)
* Knäböj
* Planka på ett ben
* Assburner höger ben
* Assburner vänster ben
* Höftlyft med fötterna på liten boll

24 min träning. Imorgon tänkte jag köra till Pålsjö och springa backintervaller i Kinesiska muren. Vi sprang där i lördags på Crossfitpasset, som jag förövrigt glömt skriva om! Berättar om det imorgon.

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Va fin er kise är. Verkligen. Nu ser man livet i ögonen på honom =)



Så klart du får låna bilderna. Det behöver du inte fråga om =)

2012-01-30 @ 22:26:50
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0