Jag är färdig här

Efter en tids funderande har jag nu tagit ett beslut. Jag avslutar mitt bloggande här. Jag har jobbat otroligt mycket med mig själv den senaste tiden och kommit fram till nya insikter.
Min framtid ser inte alls ut som jag trodde för bara 2 månader sedan. Jag har helt tänkt om och mitt stora inredningsintresse har totalt tagit över och när jag är klar med min usk-utbildning så är det jag som pluggar vidare till inredningsarkitekt. Det känns helt rätt!
 
Vet inte vad träningen var för något som flög i mig. Det som kändes så rätt känns nu så fel. Helt fel. Har inte tränat en enda minut sedan den 25 maj. Och inte saknar jag det heller. Jag hoppas att jag hittar tillbaka till träningen på en sund nivå och att jag kan träna för att må bra. Mer än på den nivån vill jag inte ha det. Det är en av anledningarna till att jag avslutar denna bloggen här. Kanske kommer jag tillbaks till bloggvärlden, men just nu har jag fullt upp med heltidsjobb och heltidsstudier så särskilt mycket tid finns inte kvar. Startar jag en dag en ny blogg kommer jag självklart att länka till den härifrån!
 
Tusen tack för dessa åren alla fina läsare!!!

Kommentarer
Postat av: Linnéa i USA

vad tråkigt for oss, men kul for dig!

2012-07-03 @ 18:28:21
URL: http://linneaiusa.com
Postat av: Daniel

Kör hårt, Paulina!

Vi finns i boxen om suget kommer tillbaka. :-)

2012-07-03 @ 20:06:29
Postat av: Petra

Paulina, tråkigt att höra, jag har undrat vart du har tagit vägen och varit orolig för dig. Men hoppas att du mår bra och att du mår bra i dina val, man ska välja rätt :)
Själv har jag börjat träna CF igen men mina knän gör ont direkt och har svullnat upp nu (det gjorde dom inte sist) så jag vet inte hur det ska sluta här.
Ta hand om dig Paulina!
Stor kram, Petra

2012-07-04 @ 19:03:30
Postat av: Stella

<3

2012-07-04 @ 23:46:38
Postat av: Rosahjärtan

Hoppas bara att du mår bra! Stor Stor Kram

2012-07-07 @ 19:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0