Bananas

Oooh, nu har jag proppat i mig godis för en hel armé. Var på Hemmakväll när vi hämtat upp Eric och jag handlade godis för 31 kr (!!!). Fattar ni. Visserligen kostar godiset 9 kr/hg, men ändå. Jag som bara köper 1-2 hg godis annars gick totalt bananas idag. Sätt aldrig foten innanför Hemmakvälls dörr om ni är hungriga.. Det slutar aldrig bra. Glass och chokladsås handlade vi också, men det har jag inte fått ner än. Tror jag skippar det faktiskt, man behöver ju inte överdriva bara för att man redan tryckt i sig en massa. Men jag tränar bort detta imorgon på Crossfiten. Ska ha godispåsen och en fettvalk i huvuvet hela passet, varvat med snygga magmuskler och biceps så ska jag nog kunna pressa mig till att ta i lite extra!
Men njuter, det gör jag, tack och lov (hade varit fruktansvärt onödigt annars). Inget dåligt samvete så långt ögat kan nå. Det försvann för ett par veckor sedan, SÅ skönt! 

Nu när jag äntligen lyckats lista ut hur jag får in videoklipp från youtube här så måste ni bara höra dessa två låtarna. Mina favoriter just nu!





Tack vare att Lovisa delade med sig av sin spellista i facebookgruppen för challengen så hittade jag dessa två fantastiska låtar. Synd att jag är bäst på att lyssna isönder låtar... Hoppas jag inte lyckas med det ännu en gång!

Kommentarer
Postat av: Ella

Fin smak du har!



Postade själv detta inlägget i torsdags ;)

http://litendelavella.blogspot.com/2012/03/bra-oronkansla-med-en-skamsblick.html



haha lite komiskt :)



Hoppas du haft en bra lördag pau och att ryggen är bättre imorgon! Kraam

2012-03-11 @ 01:12:30
URL: http://litendelavella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0