Bildbomb på apportkatten

Vår älskade lille Jack har massor av idéer för sig. Både roliga och mindre roliga som gör en rasande... Men hur arg jag än kan bli på honom så räcker det med att han tittar på mig eller jamar lite så är han förlåten tusen gånger om. Att man kunde älska en katt så här mycket trodde jag aldrig. Han är så go så go!

En sak han gör dagligen är att leka med sin favoritråtta. Det är nästan det enda han lekt med sedan han fick den för ca 2-3 veckor sedan av min mamma. Han ligger och biter och räfsar med bakbenen på den. Men det roligaste av allt är att han går runt och bär på den. Tar den i munnen och går/springer runt. Ofta springer han in med den i sängen och leker och biter lite, sedan tar han den i munnen och springer i galopp in i vardagsrummet för att sedan hoppa upp i soffan och fortsätta bita på den...

Ofta kan man kasta den en bit bort och be honom hämta den och han tar den i munnen och kommer tillbaka till en.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0