Brutet nyckelben...

Pratade med Kevin i eftermiddags och fick reda på att han brytit nyckelbenet... En vurpa med snowboarden efter bara några timmars åk. Riktigt tråkigt och han går nu på smärtstillande. Ingen öl ikväll för då får han inte ta smärtstillande så han sa att det blir en nykter helg. Det värsta är att det är högra sidan (han är högerhänt) och dessutom kommer smärtan inte släppa förrän om 2-3 veckor så förmodligen blir det sjukskrivning för min käre plåtslagare... Kasst!

Nu vill jag bara ha hem honom så han är i säkert förvar och kan bli lite bortskämd av sin extramamma. Ja, jag är mamman i huset, ansvar är min grej, gärna mer än vad jag orkar med. Men jag får vänta några dagar till. Njuter av lugnet och av att ingen mer än jag själv stökar ner, vilket räcker mer än väl.


Kevin i Sälen nyårshelgen 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0