Crossfit och Big Brother

Jag höll ut till 22.15 igår och missade utröstningen i Big Brother precis! Vaknade 22.45... Surt eller surt? Tänkte jag skulle se avsnittet idag men det räckte med att gå in på Facebook imorse så visste jag redan vem som blev utröstad. Helt fel person! Crossfittjejen, Kija åkte. Hanna J som ständigt går runt i sina fula stringtrosor med en tribletatuering i svanken och går utan bh mest hela tiden, skulle åkt. Har fått nog av två sillisar och en bar rumpa nu! Aja nog om Big Brother. (Hanna högst upp och Kija längst ner)



Idag väntar TRÄNING!!! JIPPI! Första gången på en vecka och jag är tokladdad. Det blir ett pass med min träningsbuddy Jakob. Crossfit blir det såklart.

Kände av lite halsont igår så jag tog en rejäl laddning med vitlök. Drack det dock denna gång. Aldrig mer att jag äter vitlökar som de är. Min mage slår bakut av den starkheten.


Här snålas det inte på antalet!


ALLT dracks upp. De sista i botten åt jag med sked (!)

Ändå känner jag av halsen lite idag... Hoppas det bara är inbillning men jag ska ta det lugnt ändå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för kramen vännen!

Hoppas halsen blir bättre fort :)

2012-03-19 @ 13:32:40
URL: http://litendelavella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0