Dagens tema: killer - leg - bonanza

V.10 i challengen

Ett helt fantastiskt Crossfitpass blev det ikväll. Årets värsta benpass kan jag säga. Och varmt var det inte heller, men jag kan lova att vi blev varma av detta killer-pass!

* Uppvärmning: jumping jacks, pushups, squats, rörlighetsövningar m.m.

Dagens pass:

* 470 m löpning
*Bära lagkamrat på ryggen ett varv runt gymmet (ca 70-90 m kanske) med varje lagmedlem (3 st i mitt lag, vilket innebar att man sprang med 2 lagmedlemar var)
* 200 Squats
* 150 hopp med hopprep
* 200 utfallssteg runt gymmet
* 50 pistol Squats
* 30 Burpees
* 470 m löpning
* 4-5 min jägarvila

Tack för ett riktigt mjölksyrepass, Jakob! Längtar redan efter lördag då jag kör nästa Crossfitpass. (Förstår ni inte träningstermerna, kan ni läsa om dem i detta inlägget)


Kvällens härliga gäng! Vilken pepp vi har i Crossfit Helsingborg. Helt fantastiskt! Häng på ni också. In och gilla Crossfit Helsingborg på facebook! (bild snodd från Jakob och CF's facebooksida).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0