Godisbiten

En tur på Väla slutade i att jag nu inte vågar kolla mitt saldo på bankkontot... Har nästan handlat upp denna månadens pengar. Alltid samma visa, månad efter månad. Att jag aldrig lär mig.



En ny bikini som ser ut som en riktig godisbit och ett nytt träningslinne. Kunde inte låta bli när det var 25% på ALLT på Stadium och linnet var dessutom nedsatt till halva priset innan dess. Tips till er som behöver nya träningskläder eller något annat!

Jag hade planer på en enkel svart bikini i år efter att ha haft alldeles för mycket grejsimojs på mina förra. Men det får bli nästa år. I år kör jag randigt!

Därefter var vi och handlade och jag köpte upp ett litet förråd så jag överlever några dagar. Ny utmaning på söndag innebär total förändrad kost. Mer om det imorgon! Idag unnar jag mig en onyttig "middag".


Ciabata med mozzarella, italiensk salami, tomat, rödlök, olivolja och peppar. Jammi!

Nu ska vi sätta igång en film! 50/50 blir det och förväntningarna är hööööga och jag tror jag kommer fälla en och annan tår också, om den är som jag tror. 

Ha en mysig fredagskväll allesammans! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0