Godmorgon lördag!




Igårkväll kom finaste Elinor och höll mig sällskap. Det blev självklart Big Brother och kesella! Inget godis eller onyttigt hitills i veckan. Ikväll blir det inget, jobbar till kl 21 och börjar kl 6.45 imorgonbitti så jag hoppar rakt i säng när jag kommer hem ikväll därmed hinner jag inte med något gotte. Kanske lyckas jag även hålla mig imorgon när mitt godismonster kommer hem och ska bli omhändertagen och måste "unna sig" för att han skadat sig... Jo, han är sån. Går något emot honom eller om något bra har hänt så måste vi fira eller unna oss. I måndags hände det sist och jag övervägde godis, men jag ville inte starta veckan med att "ta ut" min onyttighetsdag redan så jag lyckades övertala honom med grönsaksdipp på kesella. Men imorgon går nog inte det hem. Dock ska jag försöka hålla mig. Hade varit så skönt att klara en HEL vecka utan något onyttigt.

Just nu laddar jag upp med massor av havregrynsgröt inför Crossfit kl 10. Är inte alls pepp, vill mest ligga i soffan och slötitta på tv, ingen ledig dag förrän på tisdag så det blir tungt nu för mig som är van vid att ha 4-6 "lediga" dagar i veckan.. Tidiga mornar och en sen kväll innan ledighet, blä!

Har glömt att berätta att jag blev tillfrågad i torsdags om jag ville jobba i sommar. Helt fantastiskt. Har inget sommarlov, men timmar kan man alltid ta! ALLT för att dryga ut studiemedlet. Så självklart ska jag hoppa på det. Tanterna och gubbarna är trots allt riktigt gulliga och det är faktiskt roligt att vara där, härliga kollegor dessutom så det ska nog gå vägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0