Gubbjävel!

Att komma ut till detta kl 6.30 imorse gjorde mig och framförallt Kevin rasande!




Vem är så dum i huvudet att den kör in i en bil så här och dessutom har minst 1,5 m bak till nästa bil? Och nej, det är inte vår bil som rullat bak då vi alltid använder handbromsen. Det låg ett/en (vad det korrekta nu är) käpp i passagerarsätet så detta är nog en gammal liten skit som inte har några direkta ögon och definitivt inte bör ha körkort! Men som tur var hade vår bil inte fått någon skada trots att han kört rakt in i backsensorerna. Hans front däremot, såg ut så här... Lite knäckt.



Aja, tur att vår bil inte fick någon skada!

Nu har jag trotsat min otroliga trötthet genom att storstäda hela lägenheten. Efter att ha praktiserat 6/7 dagar denna veckan och dessutom gått runt med en seg förkylning har inte varit lätt. Men nu väntar en lätt vecka med hela 4 lediga dagar! Nu ska jag gå och laga köttfärssås och sedan ska jag spela Bingolotto. Helt själv. Kevin är ju i Stockholm och jag skulle egentligen spelat med Sara och Simon men jag orkar verkligen inte åka någonstans mer idag så jag spelar själv. Jag har ju min katt-son!

Kommentarer
Postat av: Sofia - ett bättre du

Usch och fy, något sådant där vill man ju inte se när man kommer ut. Vilken tur att det gått bra.

2012-03-19 @ 13:41:36
URL: http://ettbattredu.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0