Låtsas lördag

Tar dagens bästa först: Jag har äntligen fått hämta ut min iPhone. En splitterny till och med. Det trodde jag aldrig! Men tydligen lagas aldrig iPhones utan man får en ny istället. Så skönt, jag klagar inte. Men det har krånglat med synkronisering och sådant så jag har bara kunnat kopiera över det jag haft sedan i juli 2011... Så mycket har försvunnit. Jäkla skit!

Kevin var inte hemma förrän 19.30 igår och jag kom hem strax efter 21. Då var han förvirrad och dåsig. Han har haft extremt ont och kan knappt röra sig. När jag kommer hem från äldreboendet känns det som att komma hem till ett till. Nu kan han gör ännu mindre själv så jag får knappt en lugn sekund om dagarna. Men vad gör man inte för den man älskar?
Just nu sover han som en stock. Han orkade se 6 min på en film sedan sluddrade han lite och somnade på direkten. Inte likt Kevin alls. Jättetråkigt är vad det är!

Och till mig då. Förkylningen gick inte att stoppa. Den har brutit ut och det är som taggtråd när jag sväljer, jag är snuvig och nyser stup i kvarten. Och mina knän, ja nu är det båda, är kassa. De gör mer ont för varje dag. Så trött jag är på detta. Jag som precis fått tillbaka motivationen till topp!



Ja så här är det. Jag spårar totalt nu. Det där rosa-lila kladdet är nog det nyttigaste jag kommer få i mig idag. Mixade ihop följande: 2 ägg, 1 banan, ½ avokado, ca 1½ msk solroskärnor, ½ dl filmjölk och en väldig massa bär. Proppmätt är jag och jag orkar inte laga någon middag ikväll så det blir nog glass med chokladsås och banan och sedan godis till efterrätt.

Så less jag är! Och inte kommer jag närmre magrutorna nu... Men detta får jag träna bort när jag blir frisk! Nu ska jag njuta något så in i h*lvete!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack, det känns väldigt skönt såklart men nu är jag superstressad över studierna istället, mycket att göra och alldeles för lite tid. har börjat pilla med min sista examinationsuppgift den här dagen men jag blir galen, jag hatar teknik, det blir aldrig som jag vill :p tur att vi ska gå om en knapp timme så jag får stänga av, känner mig alldeles nervös och stressad över det här. puh.



hoppas du njöt ordentligt av godiset ;) ojoj svenskt lösgodis... livsfarligt!! jag får passa mig sen, haha.



jag kör oftast triset eller superset när jag gör styrkepass, det är roligast att lägga upp så. men imorse gjorde jag faktiskt ett crossfit-inspirerat pass ;) AMRAP 20 min av 15 stepups/ben, 15 stepdowns/ben, 15 swings (12 kg), 15 situps och 15 burpees. hann bara 4 varv men så är jag väl seg också, hehe. men jobbigt var det!



ja det var ju överkomligt pris för din crossfit, det här som jag såg var alldeles för dyrt. jag får vara kreativ och hitta på själv istället, men jag ska försöka leta upp nåt ställe med stänger och sånt att hänga i, det måste ju finnas. skulle göra lite på en lekplats här igår, det var lite tjockare stänger så det gjorde inte så ont i händerna men jag hann inte så mycket innan det kom ett gäng tonårskillar och började hänga och biffa sig, haha, jag försvann illa kvickt :D får gå dit tidigare nån annan dag.



tråkigt med ryggen, fortfarande ingen förbättring? jag tänkte springa 10 km imorrn, hoppas ingen annan i familjen har något att invända mot det. har en bra träningsvecka hittills men det gäller att hålla hela vägen ;) fasar dock för att springa 5 km fort, jag fattar inte hur alla kan springa så snabbt? 25 min verkar hur lätt som helst men här kämpar jag och segar och kommer aldrig fram. sparar den riktiga löpträningen till Sverige sen...



just uthållighet är precis vad jag hade behövt träna på, du får ju grym träning med crossfit. ang magen förresten, kan tipsa om en 15 min-video med Bob som jag gör ibland, ska se om jag hittar nån länk till den. annars är toes to bar grymt bra!!



nu måste jag leta vidare efter bilder till min uppgift, en liten stund till, sen blir det kesella med jordgubbar och nötter. det har blivit lite väl mycket onödigt i matväg på sistone, måste försöka strama upp mig och inte ta den där halva kakan som blev över varje gång...



hoppas förkylningen går över snabbt!

kramar

2012-03-14 @ 16:07:20
URL: http://viivalencia.blogg.se/
Postat av: Lotta

http://thepiratebay.se/torrent/6863622/Bob_Harper_2010_Exercise_Videos



där verkar den finnas med, yoga abs heter den, rekommenderas!

2012-03-14 @ 16:08:41
URL: http://viivalencia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0