Lördag hos syster

Efter passet igår drog dagen igång och det blev kalas på eftermiddagen för Kevins brors sambo och sedan direkt hem till min syster och hennes sambo för god mat, snack och filmmys!

Min syster var inte så sugen på att vara med på bild igår så jag bjuder på en gammal bild från sommaren 2010.


Min bror, min syster och jag.


 
Ja ni ser ju vilken mat! Sådan jag bara kan unna mig väldigt väldigt sällan annars lär jag rulla fram. Världens godaste potatisgratäng med över 1 liter vispgrädde i och mängder med lök och vitlök. Och riktigt mört och gott kött. Oxfilé tror jag det var (jag är urusel på kött) och sedan sallad till det. Och ÄNTLIGEN fick jag mitt glas vin. Jag som varit sugen på det i två veckor nu! Det var riktigt gott och ett glas räckte för att jag skulle bli lite snurrig... Säger väl det mesta om min alkoholkonsumtion. Den är nästintill obefintlig.



Och sedan blev det min snickers kladdkaka till efterrätt. Herreminje vad gott det blev när jag tryckte i dumle och inte bara center. Den var kompakt kladdig och massor och kolasås i kakan efter dumlen och centern.
Sedan blev det en film "All good things". Sjukt läskig och jag satt mest och tryckte under en filt och blundade så hårt jag kunde. Märklig var den också så det är ingen jag rekommenderar.
Lite choklad och popcorn på det så har ni min kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0