Mrs vitlök och sommarjobb!


My love!

Blä. Mår sämre idag. Så jag siktar in mig på att vara frisk på måndag så jag kan sätta igång med träningen igen. Har ingen förhoppning om att jag blir frisk tidigare så nu är det vila som gäller när jag inte praktiserar. Kallsvettas och toksvettas om vartannat och är inte helt närvarande eller koncentrerad. Glömde bort vägen idag när jag körde och låg i fel filer tills Kevin sa till mig att jag låg fel. Så ja, något är det som inte stämmer. Ska bara vila hela kvällen och en ledig dag väntar imorgon och då ska jag bara ligga i soffan hela dagen och äta glass!

Jag har till 99% fått sommarjobb! JIPPI! Ska vara på samma ställe som jag praktiserar på och kommer göra ett studieuppehåll de veckor jag jobbar. Så jäkla skönt. Och sedan blir det två resor i augusti! Helgen den 25 mars blir det en weekend i Göteborg för jag ska ju springa midnattsloppet och sedan blir det förmodligen en vecka i Spanien, Torrevieja i mitten på augusti tillsammans med 2 andra par. Annars tar jag och Kevin en sista minuten då istället så jag ska få komma utomlands i år igen!!! Längtar något så fruktansvärt!

Har precis kommit hem från Väla, Kevin har köpt ett nytt PS3 för hans gamla kraschade här om dagen. Så nu kan han fördriva dagarna genom att spela och vi kan äntligen se film igen. PS3:an är vårt mediacenter, så alla våra filmer finns i den.

Nu ska jag dricka upp mitt vitlöks te, om man kan säga så... 4 vitlöksklyftor pressade i varmt vatten. Allt för att bli frisk! Saknar Crossfiten otroligt mycket, en del av mig är död och jag försöker ersätta den med glass. Går åtminstone lite lättare att vara sjuk då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0