Plötsligt händer det...



Ja idag fick det bannemej vara slut på dagar utan lagad mat. Sist jag åt lagad mat var i fredags. Eller nej söndags var det ju, då åt jag tacos-rester. Men ändå. På tok för många dagar för mig som vill bli muskulös... Jag har helt tappat motivationen till mat. Önskar det fanns tabletter som gjorde att jag fick i mig allt jag behöver. Så tråkigt tycker jag det är att äta just nu. Frukosten är rolig men resten skippar jag gärna. Till och med mellanmålen är jobbiga då jag förätit mig på kesella hur det nu kunde gå till...

Kevin lagar alltid maten här hemma, men nu när han är sjukskriven kan han inte göra det längre, så nu är allt upp till mig. Idag var jag trött på min filmjölk så jag slängde ihop en köttfärssås. Fråga mig inte vad jag hade i, för det vet jag knappt själv. Slängde i lite vad jag kände för och den blev faktiskt godare än Kevins! Så i fortsättningen är köttfärssåsen min grej att fixa.

Ja ni ser lite pasta också för ovanlighetens skull. Fullkorn givetvis. Men pasta på kvällen är inte min grej i vanliga fall men nu när jag är sjuk har alla rutiner slutat existera så när jag ändå unnar mig glass om dagarna slår jag till med kolisar på kvällen också. Så nu laddar jag upp ett rejält förråd av saker jag annars inte äter så jag har att ta av tills på måndag, för då ska det tränas igen! Nu ska jag dricka med vitlökste så jag dödar alla baciller i halsen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0