Resan är bokad!

Åt min favoritfrukost till lunch idag! Var tvungen att äta den en sista gång. Vet ju inte om jag kommer att äta detta igen. Förmodligen inte, om det går som jag vill.


Två portioner fibergrynsgröt med hallon och kanel. 3 st grova knäckebröd med leverpastej och gurka.

Vi har ÄNTLIGEN bokat vår resa till sommaren!



En vecka i Spanien blir det tillsammans med Sara, Simon och deras två vänner, Malin och Jesper. Kommer bli super. Vi ska bo i ett hus med pool som vi hyr av några Sara känner och har strandpromenaden bara ett stenkast bort. Detta kan bara bli bra. Jag och Simon ska träna Crossfit på stranden, det är nästan det jag längtar mest till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0