Sjukstuga

Vad skönt med en ledig dag! Jag tog en rejäl sovmorgon. Vaknade vid 11 av att Kevin kom in och väckte mig. Så nu är jag utvilad så jag orkar med 3 tidiga mornar till denna veckan!

Min hals är bättre idag och detta tack vare att Jakob sa åt mig att ÄTA råa vitlöksklyftor. Jag trodde det skulle vara äckligt men så starkt trodde jag inte det skulle vara. TJI x 1000 fick jag, trodde jag skulle dö. Det var nog det starkaste jag ätit, fick svälja ner det med vatten, men jag åt i alla fall två stycken. Kort därefter blev det uppror i magen, magknip from hell fick jag. Och lite toatid senare kunde jag sova. Gud vad hemskt det var! Men tack och lov hjälpte det för jag hade inte alls speciellt ont i halsen idag.

Nu ska jag gå och lägga mig en stund igen och läsa. Boken jag började läsa för någon vecka sedan har bara legat sedan dess. Trodde jag skulle läsa ut den någon dag senare, men jag har inte ens öppnat den. Så nu tänkte jag ta tag i mig själv och läsa lite. Ska till sjukgymnasten kl 14.45 så tills dess ska jag bara ligga och ta det lugnt så jag blir frisk snart!


Kommentarer
Postat av: Rosahjärtan

När jag var liten lurade mina syskon i mig en rå vitlöksklyfta- det var så starkt att jag fick ont i ryggen haha!

2012-03-15 @ 21:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0