Strumpkatten

Vaknade av världens goaste Jack imorse. Han burrade (spann) som aldrig förr och drog sig och kelade mot mitt huvud och slickade mig i ansiktet.
När jag gått upp frågar Kevin mig varför jag lagt två strumpor i sängen... Jag?


Det finns bara en man i detta huset som hoppar upp i min strumplåda och tar strumpor i munnen och går och lägger dem lite varstans... Så jag vet nog vem det är!

Nu ska jag strax cykla (!) till skolan. Ja fy. Bilen ska på service kl 9 så jag måste ta cykeln idag. Fasar för det. Det är nog bortåt 4 km enkel väg och backar är det på vägen också... Jag får se det som dagens träning för jag tar ut en vilodag idag. Min kropp skriker efter vila, jag har ont överallt! Imorgon väntar 3 träningspass så jag laddar inför det istället.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Nu har jag läst din blogg ett tag utan att lämna någon kommentar men nu är det dags.



Jag har läst inlägget om din viktnedgång flera gånger och det är så inspirerande. Jag får en kick av det och tänker att det ska gå. Visserligen är jag 10 år äldre och fött två barn men allt är möjligt. Jag kan också! För ett år sen vägde jag 96 kilo och nu är jag nere på 75 så jag har kommit en bit på vägen men det är nu jag verkligen måste kämpa känner jag.



Får jag bara fråga, att träna i gymmet på deras maskiner. Även om du idag känner att du inte tog i känner du att det kan vara en bra början för att få igång kroppen?



Långt inlägg men tack för en inspirerande blogg.

2012-03-27 @ 09:22:23
URL: http://systrarirott.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0