Tack-kaka

Sista dagen på praktiken imorgon och självklart måste jag tacka alla som tagit så väl hand om mig. Framförallt min handledare som varit en dröm att jobba med och gå med. Jag har bakat en snickerskaka som jag ska bjuda på imorgon. Hade först tänkt köpa blommor och något kort, men blommor vissnar ju (ja, jag är tråkig när det gäller sånt) så en kaka uppskattas nog mer! Hoppas nu den blir god. Har aldrig bakat en sådan förut...


Så här såg den ut innan den åkte in i ugnen. Nu har ett täcke med mörk choklad blandat med jordnötter lagts ovanpå och den ser gudomlig ut! Ska utan tvekan ta en bit imorgon. Receptet kommer imorgon eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0