Torsdagslyx



Är man sjuk så är man. Lite te och mörk choklad så här en torsdag. Underbart! Tanken var att jag skulle lägga mig och läsa, men helt plötsligt var klockan 19.30 och dags för "halv åtta hos mig" och det kan jag inte missa när jag följt det hela veckan.
Kom en bra bit i boken tidigare idag så tanken var att läsa ut den idag, men får nog ta det imorgon. Och imorgon ska jag och Kevin även åka och kolla på en kontinentalsäng, blir kanske ett sådant där impulsköp. Det är kampanj på en säng just nu och för 7000:- istället för 15000:- kan vi få en kontinentalsäng och sista dagen för kampanjen är imorgon. Så det är snabba beslut som gäller! Så efter jag slutat praktiken ska vi åka och testa den.

Var hos sjukgymnasten i eftermiddags för att kolla mina knän och såklart ryggen som vanligt. Det var en överansträngning i knäna. Det var bland alla 200 utfall för en vecka sedan som jag hade fel teknik vilket gjort att jag överansträngt knäna. Men jag kan fortsätta träna på men absolut inte så många reps efter varandra utan skynda långsamt, så ett steg i taget!
Ryggen är som den är. Den kommer alltid vara bättre i vissa perioder och sämre i vissa. Och nu vet jag vad jag ska göra för att den ska klara sig igenom denna svackan så ingen ny inbokad tid hos sjukgymnasten. Jag får ringa om jag behöver fler behandlingar. Fick högkostnadskort idag - från 0-1100 på en månad, det är inte dåligt! Så nu ska jag utnyttja det rejält detta året! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0