Total lycka blandat med ångest

Wiiihoo vilken dag det var igår!

Började med teknikgenomgång på Filborna med Jakob. Jag var inte helt ok i min hals så jag vågade inte träna så hårt. Så vi gick igenom teknik på deadlift (marklyft) och jag inser att jag är väldigt svag. 35 kg höll på att knäcka ryggen på mig. Men några reps med vila emellan varje så gick det. Något att träna på alltså!
Och jag är ju totalt tokig i pullups. Det är min storfavorit så självklart tränade jag på det också. 30 st totalt i det lila (mellan) bandet. Inte fyskam för mig som inte klarade en enda i det bandet för 1,5 månad sedan.

Så dagen började minst sagt bra! Och bättre blev den när jag kom hem och insåg att jag sett fel på om jag får tillbaka skatt eller inte. I måndags var jag inne och kollade och såg då att jag skulle betala tillbaka 5 kr... Men jag hade kollat helt fel. Igår upptäckte jag att jag får tillbaka många tusenlappar. JIPPI!!! Ska unna mig ett par fivefingers när pengarna kommer. Resten åker in på sparkontot - sparnisse som jag är.


Är så jäkla sugen på de röd/rosa-orangea. Ska man väl ha ett par är det kanske lika bra att köra hela vägen ut och inte fega med färgerna? Annars är helsvarta fina också! Får se vad det blir för några...

Sista dagen på praktiken imorgon och jag VILL INTE TILLBAKA TILL SKOLAN!!! Det blir jobb några veckor i sommar så tack och lov får jag komma tillbaka till världens härligaste kolleger och gubbar och tanter! Jag ska baka en snickerskladdkaka och ha med mig imorgon tänkte jag. Så nu ska vi åka och handla och fylla upp vårt tomma kylskåp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0