Sjuk?



Vaknade med ont i halsen. Såklart. Nu när jag äntligen fått motivationen tillbaka. Skulle tränat med Jakob på Filborna nu på förmiddagen men fick ställa in. Istället har jag gjort att för att det inte ska bryta ut. Druckit te med honung, varmt vatten med 3 vitlöksklyftor i och gurglat varmt vatten med salt i. Det känns inte bättre, det kliar i halsen och jag tror inte jag hinner stoppa det... Men mamma kommer snart och jag har bett henne köpa med citron så jag kan döda bakterierna lite till.

Kevin gick till sjukhuset imorse för operation. Kl 8.30 skulle han vara där. 9.40 ringer han mig och säger att han fortfarande inte kommit in på operation pga att det inte finns något rum. Läkaren sa dessutom att de skulle röntga honom imorgonbitti och därefter fick han gå hem. Alltså skulle han sova på sjukhuset. Men Kevin hade fått reda på att detta var en dags operation och att han sen skulle få komma hem så han vägrar stanna. Hoppas han kommer in på op snart så jag får träffa honom innan jag börjar praktiken kl 15.45.

Har precis pratat med älskade Louise på skype. 7 månader har hon varit i Australien nu, 4 månader kvar. Jag saknar henne så det gör ont emellanåt. Vi kom varandra väldigt nära på kort tid (feb-aug) så det var riktigt jobbigt att veta att jag precis efter förra sommaren skulle behöva vara utan henne i nästan 1 år. Men tiden går fort nu, snart är det den 21 juli!!!

Under tiden jag pratade med henne så fick jag för mig att rensa mitt tangentbord på datorn...



Nu ser det ut så här och jag får inte ihop skiten! Nog för att jag älskar att pilla upp knutar på trådar, reda ut garnnystan och pilla med sånna smågrejer, men detta är alldeles för smått och vet man dessutom inte hur det satt ihop innan så är det desto svårare att få dit det. Ska sätta mig igen och försöka, för detta måste jag ju få ihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0