Benchmark-pass

Kvällens Crossfitpass var grymt! Så härligt att vara tillbaka efter 1,5 vecka. Jag är så laddad och så pepp på all träning just nu. Dagens pass var ett benchmark-pass. Och även två små WOD's efter det blev det.

Jobbig uppvärmning med lätt löpning, upphopp, sidohopp, squats, burpees, pushups m.m.

WOD nr 1:

* 100 pull-ups
* 100 push-ups
* 100 sit-ups
* 100 squats

Min tid: 17:57.
Alla push-ups gjorde jag på knä ska jag tillägga.

WOD nr 2:

Lag: 5 i varje lag.

* Sprint 150 m
* 20 burpees
* Sprint 150 m

De som kom tillbaka först satte sig i jägarvila tills hela laget kom i mål.

WOD nr 3:

Vi stod i en ring, 10 st. Alla stod i jägarvila medan en gick in i mitten och gjorde 10 sit-ups. Repsen räknades endast när alla stod i jägarvila. Vi körde tills alla gjort vars en omgång.


Kvällens kämpar! Bilden har bästa pepparen någonsin, Jakob tagit. Man kan inte annat än ge allt och ännu mer på hans pass. Det går bara inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0