Ångest

Varför tog jag detta beslutet?



Det enda goda var mina dumle. Resten hade jag kunnat hoppa över. Inte ens gott & blandat var gott som varit mina godisfavoriter. Halva påsen är kvar (och den slängs om 5 min).
Jag har bestämt mig att det får räcka nu. De senaste gångerna jag ätit gotte har det inte ens varit särskilt gott. Och det är inte värt det. Jag kommer absolut inte närmre någon tränad kropp och det dåliga samvetet ger mig lavett efter lavett.

Från och med imorgon är det jag som slutar med godis och allt sådant. Sorbé och mörk choklad får jag äta max en gång i veckan. Även regelbundna och ordentliga måltider ska det bli. Skärpning med kolisar efter lunch. Och sedan pw's 5/7 dagar i veckan. Rutiner och "regler" är A och O för att jag ska fungera. Rubbas dem är det kört! Då svävar jag ut och får ingen ordning på mitt liv.

Jag är så taggad nu! Synd att detta skulle behöva ätas för att jag skulle få tillbaka motivationen bara... Även om min motivation oftast är på topp och jag verkar vara så nyttig vill jag bara att ni ska veta att även jag faller ner på botten ibland (som ni ser). Men jag tar mig snabbt upp för detta dåliga samvete är inget jag vill ha. Fy vad jag mår kasst! Men är man så korkad att man trycker i sig detta giftet så får man ju skylla sig själv.


Kommentarer
Postat av: nicole

Ibland behöver man få falla lite för att kunna ta sig upp igen :) Tråkigt bara att du ska lida så av dåligt samvete - verkar vara oerhört många som gör det därute i träningsvärlden.



Lycka till nu och massa pepp!

2012-05-12 @ 14:26:58
URL: http://nicolesoraya.wordpress.com
Postat av: nicole

Ibland behöver man få falla lite för att kunna ta sig upp igen :) Tråkigt bara att du ska lida så av dåligt samvete - verkar vara oerhört många som gör det därute i träningsvärlden.



Lycka till nu och massa pepp!

2012-05-12 @ 14:26:58
URL: http://nicolesoraya.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0