Att se det med andra ögon

Ingen träning idag heller. Det var ju attan vad denna kroppen inte samarbetar med mig just nu. I sista sekund fick jag för mig att hänga med och titta på åtminstone. Hoppade upp ur sängen och slängde på mig kläder och åkte med Snez till Pålsjö för att i alla fall känna in stämningen. Alla som tränar i Crossfit Helsingborg är så fantastiska så att bara vara där och titta på och se dem kämpa är helt underbart!

Idag var det två pass. Ett Crossfitpass och ett löpinspirerat CF-pass. Snez skulle hålla i löpningen då Jocke vår löparguru springer Kullamannen idag (Lycka till på Kullaberg idag, alla Crossfitare). Jag var flaskhållare och gick bort till Kinesen som var dagens första WOD.

15 min AMRAP i Kinesiska muren.

250 m backe upp - 250 m ner = 1 varv.



Därefter var det dags för nästa WOD.

AMRAP 15 min av:

10 Burpees
10 Squats
10 Push-ups
10 Fällkniven



Det var faktiskt kul att för en gångs skull SE detta istället för att genomlida det. Otroligt tappert löpargäng var det idag. Grymt jobbat! Hoppas min pepp och Snez musik hjälpte till lite på traven i alla fall. Och lite sugen blev jag faktiskt. Det är ju så underbart att lida!


Dagens gäng! Grymt jobbat allihopa och grymt pass, Snez. Tror jag i alla fall. Alla såg lagom döda ut efteråt. Bra tecken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0