Halva kvar

Praktik 7-15. Skjut mig. Som jag ville sova vidare när klockan ringde kl 05.50... Men men. Bara halva perioden kvar nu sen blir det lite sovmorgon igen! Jag har jätteroligt på min praktik och min handledare och jag går väldigt bra ihop så det är det inget fel på. Men de tidiga mornarna tar död på mig lite...



Idag har jag inget mer planerat än träning på något sätt och sen träffa Stella en stund ikväll. Sen är det bara softe resten. För mer lär jag inte orka.

Dags att turbodricka upp mitt te och sen slänga mig ut i bilen så jag är på praktiken kl 07.

Kommentarer
Postat av: nicole

I know the feeling. vad är det för praktik du gör?

2012-05-20 @ 22:03:15
URL: http://nicolesoraya.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0