Inget vettigt

Dagarna går i ett och jag hänger inte med. Ingen träning på två dagar. Gårdagen var tänkt som en pluggdag men jag somnade 16.30 och vaknade först kl 19 så det blev inte allt för mycket gjort. Men välbehövlig sömn var det i alla fall. Att somna efter 00 varje dag och gå upp kl 06 är en utmaning för en som annars sover 8-9 timmar, ska jag säga. Dessutom händer det inget speciellt i mitt liv så jag har faktiskt inte så mycket att dela med mig av, därav tystnaden. Men snart är jag väl igång igen!

Nej nu blir jag snart försenad. Tog en burk tonfisk till frukost (!). Ja, det är sant. Jag som inte ens gillar det och dessutom till frukost. Men den där bananpannkakan mättar inte tillräckligt länge så nu hoppas jag att jag står mig fram till 11.


Bästa frukosten någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0