Pang

Sitter och väntar på att Jocke ska lägga upp dagens pass + bilder på pagen så uppdatering om det får vänta lite.

Idag var det stormöte på skolan med info om sommaren, sommaruppehåll osv. Istället för att ta bilen tog jag en pw dit och hem. 7,2 km blev det. Underbart skönt var det att gå av sig ångesten från gårdagen. Imorgon blir det nog ingen pw, tar nog cykeln till praktiken istället för att köra bil. Ska försöka bli av med min otroliga lathet.

Hörde ett PANG för några minuter sedan och tänkte bara "vad i h*lvete!!!!!". Kommer ut i köket och ser detta....



Rakt ner i Jacks matskålar... Så går det när man har öppet så det blir tvärdrag... Ska nog ta mig i kragen och gå ut och städa upp det där.

Måste bara berätta. Igår fick jag reda på att min lärare i konsthistoria och bild jag hade under gymnasiet dött. Världens mest energiska och pratglada man. Han dog i leukemi. Jag visste inte ens att han var sjuk. Tydligen blev han det i höstas och behandlades och allt såg bra ut. Sedan vände det och gick utför. Jag är fortfarande i chock och det kommer nog ta ett tag att förstå vad som hänt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0