Pannbenet har gått på högvarv

Idag har varit en extremt svår dag. Mitt sug efter allt jag inte "får" äta har varit enormt. Jag praktiserar dessutom med gottegrisar så det gör ju inte saken bättre.

Idag var det dags för Mc Donalds till lunch för några jag jobbar tillsammans med. Men icke för min del. Nä, jag åt lax, spenat och potatis med fullt av hamburgare och pommes runt omkring mig. Och inte nog med det så var det dags för café med några vårdtagare på eftermiddagen. Åt sallad, kassler och lite potatissallad faktiskt. Och sedan åkte kakorna och kaffet fram och det vattnades i munnen på mig. Jag var SÅ nära på att knycka en kaka. Flera gånger bestämde jag mig för att ta en pepparkaka men burken stod lite långt bort och jag ville inte böja mig över allesammans. Det slutade med att jag drack upp en Loka-flaska istället och tog inte en enda smula kaka. FAN vad stolt jag är över mig själv.

Lite pannben finns där nog i mig trots allt! Ibland i alla fall.

Men ikväll unnar jag mig nog lite gott. Mörk choklad har jag längtat efter så det får det bannemej bli.


Detta chokladet ska det vara. Det är oslagbart. Fantastiskt gott!!!

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag är impad av dig! :)

2012-05-17 @ 23:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0