Pricken

Idag blir det cykeln till praktiken. Trodde jag skulle dö när Kevin sa att han behövde bilen... Men det är så fint väder och med lite musik i öronen borde jag kunna ta mig 3,5 km på cykel utan problem. Vet inte om man kan vara latare än vad jag är faktiskt. Men nu är det dags att ta tag i det hela så jag slipper turbocykla.

På tal om något helt annat. Igår när jag skulle ner till stan och träffa Stella upptäcker jag att mina ben består av alldeles för mycket hår. För att göra det hela smidigt tar jag bara rakhyveln och rakar...



Såhär slutade det. Kliande och svidande på hela benen och röda utslag... Hade nog varit snyggare med lite lurv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0