Tråkiga måsten

Finns det något tråkigare än att ha tvättid kl 7 på morgonen på sin lediga dag? Jag var inte människa när klockan ringde så tvätten åkte inte in förrän kl 8.


Tråkigaste måste-sysslan som finns!

Också har man en man här hemma som fortfarande ligger och sover... Och som snart har varit ledig i 4 veckor pga strejk. Men nejdå, jag ska både praktisera 75%, hinna plugga, träna, träffa vänner och göra nästan allt här hemma. Så går det när man är för snäll och är pedant. Då får man göra allt själv! Hur gör ni hemma hos er?

Nu ska jag göra mig iordning och sen ska jag faktiskt ner till biblioteket. Har snokat reda på att där finns en bok om Paleo så den ska jag låna och läsa idag. Sedan kommer jag säkert hem med 5 böcker till och blir ingen läst. Det brukar sluta så, men jag har fått någon bok-knäpp nu så det ska nog kunna bli lite läsning de kommande veckorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0