Underkastelsen

Idag fyller min älskade syster hela 31 år! Grattis fina du, vi ses imorgon!



Jag mår bättre idag! *peppar peppar*. Vågar knappt skriva det för sist jag skrev att hostan försvunnit kom den tillbaka dagen efter. Jag kör i alla fall en riktig softedag. Ska tillbringa största delen av dagen på soffan. Och idag ska jag unna mig lite gott. Paleo-chokladpudding, mörk choklad och lite sorbé. Som jag längtat.

Jag har nyss sett "Underkastelsen". Fy alltså. Jag vågar knappt leva efter att ha sett den. Och ännu mindre bli gravid och föra över detta på mina barn. Inte ens i magen är vi skyddade från kemikalier... Och kemikalierna finns ÖVERALLT. I kläder, maten, i våra hem, i luften, vattnet. Ja verkligen överallt. Jag blir rädd för denna värld!

Här är ett litet urklipp.



Vill ni se hela dokumentären kan ni se del 1 HÄR och del 2 HÄR.

Nu ska jag se en film som handlar om Mikko Salo som vann Crossfit Games 2009. Blir såååå sugen på att träna när jag ser sånt, så nästa vecka när jag är frisk igen tänker jag köra stenhårt. Jag har mesat lite den senaste tiden. Slut på det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0