Arbetslöshet

Allt känns mycket bättre idag och jag vet numera, för en stund, vad jag verkligen vill. Det är inte lätt att ha så mycket att tänka på och jag är så osäker på den situation jag nu befinner mig i, nämligen arbetslöshet. Jag känner en enorm press över att hitta ett jobb och jag är nervös eftersom jag aldrig varit i denna situation förut. När då dessutom kärlekslivet, som håller mig så trygg, bråkar med mig blir allt genast tio gånger jobbigare.
Men just nu mår jag lite bättre eftersom min älskade äntligen har förstått vad jag menar och även om han inte helt och hållet håller med mig så accepterar han min vilja eftersom att vi trots allt är två i detta förhållandet.
Så nu har jag "bara" jobbletande som tynger mig, men jag ska kämpa och hitta ett jobb jag trivs på och inte har ångest över att gå till!

Om en timme ska jag träffa Fanny och Therese för att gå ner och anmäla oss på arbetsförmedlingen och sedan gå på stan och njuta av solen.

 

Här kommer de lovade bilderna från studenten!

Champagnefrukost hos Johan. På bild, Karolin, Emma och Fia

Fanny, Amanda och Therese

Studentlunch i matan.

Efter utspringet från kärnan var det dags för 7 varv runt Magnus Stenbocks statyn.

Det finns ingen bra bild på mig från hela dagen, men jag bjuder på det! Här: Jag och pappa.

Jag, Therese och Emmy är färdigsprungna runt statyn.

Jag får en grattiskram av bror Dennis.

Påstigning på flaket.

Vårt flak.

Andra sidan av vårt flak.

På väg ut i stan.

Pyntat och fint hemma hos bror, där min student ska firas.

Jag och syster Malina har anlänt.

Jag och Dennis.

Jag och min syster Linda från pappas sida.

Dukat och klart.

Den fina tårtan som Dennis fru, Julle, har gjort.

Madicken som ABSOLUT skulle hjälpa mig att öppna presenterna.

Denna bilden min älskade pojkvän och bror får avsluta denna dag!


Kommentarer
Postat av: fanny

tack själv:D Det vill vi se en repris på:)

2010-06-14 @ 20:16:27
URL: http://trendsettah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0