JUL och sneak-a-peak

Godmorgon! Dan före dan idag. Mer julkänsla har infunnit sig faktiskt. Kan bero på att jag var i stan igår där alla handlade julklappar och det spelades julmusik på hela gågatan. Sedan en snabbis till Väla igårkväll och där var det också pakethysteri, speciellt på Toys'R'us. Dessutom bakade jag klart allt julgodis igår. Det enda jag inte hann med var att klippa/skära apelsinchokladkolan så det ska jag göra idag. Annars är allt julgodis bakat. Nu har vi Rocky Roads, chokladpraliner med saffranskola, chokladknäck, chokladkola, apelsinchokladkola och nyttiga bollar! Det får räcka där även om jag gärna hade bakat MER. Älskar att baka. Har nog aldrig bakat så mycket som jag gjort dom senaste månaderna.

Ni har ju inte fått se hallen än. Vi är dock inte färdiga med den. Byrån ska bort, hatthyllan ska målas och hörnan bredvid dörren ska inte vara tom. Men ni får en liten sneak-a-peak. Börjar med en före-bild.

Bilden är tagen i somras, men det såg i stort sett likadant ut innan det blev omtapetserat och nytt golv kom på plats. Tapeten var beigh/vit randig i smala ränder. Men det syns inte på bilden.

Nu har vi fått bredrandig tapet och laminatgolv. Äntligen är det fula golvet borta! Vi är nöjda med resultatet även om golvet känns lite mörkt emellanåt. Men man kan inte ha krav i en hyresrätt ;-)

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Verkligen fin tapet!

2011-12-23 @ 12:10:01
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0