Drop in

Jag kom hem från röntgen för ett tag sedan. För en vecka sedan var jag på Vårdcentralen och fick en remiss till röntgen och när brevet kom hem så var min tid den 20 april kl. 7.40. Nejtack, jag väntar inte så länge, aldrig i livet. Jag vill komma igång i arbete så snart som möjligt och bara sitta av tiden till den 20 april fanns inte på kartan. Så idag gick jag och satte mig på Drop-in röntgen och satt där i ca två timmar innan det var min tur och på ca 20 minuter var det klart. Det var helt klart värt de två timmarna, jag satt och läste största delen av tiden så jag kände inte av någon lång väntan. Rumpan var dock lite öm, så den kände nog av det.
Om en vecka kommer svaren till min läkare på vårdcentralen och därefter får vi se vad nästa steg blir.

Jag har i alla fall bestämt mig för att ta kontakt med någon på Lärcentrum för att prata igenom studier för jag vill läsa vidare. Finns det någon kurs jag kan gå som tilltalar mig så tvekar jag inte en sekund, så det är mitt mål denna veckan.

Ikväll blir det Hot Mojo och kanske Kettlebells. Jag är fortfarande inte helt kry från min dunderförkylning så jag kör Hot Mojo först och känner jag att jag klarar av mer så blir det Kettlebells också. Ska bli så skönt att komma igång med träningen igen efter en veckas ofrivillig ledighet från den. Jag vill bara se kilona rasa och kroppen slimmas - jag är på topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0