Vad som har hänt...

Jag har haft det extremt jobbigt sedan sist jag skrev. Jag vill inte gå in detaljerat på vad som har hänt men jag och Kevin har haft tid ifrån varandra pga att vi den senaste tiden haft det väldigt jobbigt tillsammans. Mitt humör har varit fruktansvärt och jag har varit en "pain in the ass" och haft otroliga PMS besvär den senaste tiden. Så vi har inte haft det så jättebra den senaste tiden och därför beslutade Kevin sig för att han behövde tid för sig själv ett tag. Så jag har bott hos svärföräldrarna i nästan en vecka och han har varit i lägenheten. Jag har stängt in mig totalt och inte velat ha kontakt med någon annan än den närmsta familjen därför har inte heller bloggen funnits i tankarna. Allt är löst nu och jag och Kevin har det bättre än någonsin. Vi behövde bara sakna varandra och jag behövde komma till insikt att mitt beteende inte är hållbart. Jag älskar honom mer än allt annat och nu ska vi satsa på att ha mer tid ifrån varandra så att vi får sakna!

Jag började även jobba idag.. Tufft, skönt, jobbigt, tråkigt.. Ja, lite allt möjligt! Till den 19 augusti har jag schema sen får vi se om det blir förlängt eller om jag ska plugga. 7-16 jobbar jag i alla fall, så jag och Kevin jobbar samma tider vilket är superskönt!

Angående min utmaning så har den kommit helt åt sidan. Har inte gjort mer än den dagen jag började med det  men jag ska sätta igång nu. Dock lite lättare då jag inte tränat på 10 dagar över huvudtaget. Jag tappade allt. Till och med 2,5 kg. Så nu väger jag 57,5 kg. Alltså är jag under mitt mål och det känns djävulskt bra även om jag hatar att gå ner pga att jag äter dåligt.

Jag har tappat mycket på benen och rumpan nu dessa 10 dagarna och jag hatar det. Benen har jag inte jättemycket emot att tappa på, men rumpan... Jag vill ha stor rumpa ju! Så nu är det rumpövningar som gäller, VARJE dag! Armhävningarna hoppar jag över sålänge och plankan ska jag ta tag i när jag beställt min yogamatta!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Skönt att det ordnat upp sig!! Var i en liknande situation för några år sen, vi bodde isär i två månader men dem blev allt mycket, mycket bättre. Vad har du fått för jobb? Du kommer nog igång med träningen snart! Jag har hållt igång rätt bra men

ätit urdåligt... karaktären håller inte alls just nu. Ha det bra!

2011-06-27 @ 22:58:42
URL: http://viivalencia.blogg.se/
Postat av: Lotta

Såg nu att du hade skrivit på min blogg, missade det förut. Jag hade också behövt träna ryggen lite mer, har inga jättebra övningar direkt men jag tror yoga är bra faktiskt. Det passet jag gör har lite ryggövningar. Sen gör jag hantelswings också, såg på olgas blogg, det ska väl stärka ryggen också (egentligen harman väl kettlebell till det men det funkar med hantelswings också)

2011-06-27 @ 23:08:25
URL: http://viivalencia.blogg.se/
Postat av: jennie

så skönt att höra att allt verkligen har löst sig för er :) tid ifrån varandra är superviktigt och så bra att ni fick insikt om det nu och att ni inte lät det förstöra. du är otroligt duktig på alla plan paui, glöm inte det!

2011-07-03 @ 23:31:49
URL: http://heymammajaglever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0