Tillbaks på ruta ett

Nu har jag legat lite i lä med bloggandet några dagar, så nu kände jag att det var dags att skriva igen!
Hitills har denna veckan bestått av möte med jobbcoach i måndags, sjukgymnast besök igår och även lite shopping med Therese på Väla. (Tottar var det enda jag hittade..) och såklart - träning, alla dagar.

Min ryggsmärta är tillbaks på ruta ett igen. Suck. Efter att inte varit hos sjukgymnasten på två veckor så var den i uselt skick igår när jag var där. Hon blev lite orolig över att det blivit så pass mycket sämre på bara två veckor, så redan imorgon är det dags för idrottskliniken. Hon jobbar där också så imorgon blir det träning för ryggen.

Efter min spurt på 46 minuter i måndags fick jag ont mina fötter på sidan av foten (Har haft problem innan med det men inte haft ont på länge nu). Trampdynans sida nedanför stortån är nog den bästa förklaringen jag kan ge. Sjukgymnasten sa att jag är på väg att få Hallux Valgus. Jag har dock inte en så stor knöl som bilden i länken visar, men benet sticker ut lite. Så jag ska hålla koll så att det inte blir värre och helst tejpa tån mot motsatt håll när jag springer. Annars är det operation som gäller.

Jag känner mig som 80 år med alla dessa problem. Kan jag inte bara få bli smärtfri?

Kommentarer
Postat av: FruSofie

Vill tacka dig för den kommentar du skrev när jag bloggad eom min onda rugg, tack vare den så tog jag mig i kragen och ska till en sjukgymnast imorgon, hoppas på att få lite hjälp!



Låter inget alls kul för dig heller, håller tummarna för att du snart får må lite bättre.



En stor KRAM till dig!

2011-03-10 @ 22:17:48
URL: http://frusofie.se
Postat av: FruSofie

Och förlåt glömde svara på din fråga ang väskan, beställde den på HM i sommras så tror ej den finns kvar tyvärr=(

2011-03-10 @ 22:19:41
URL: http://frusofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0