32-dagars utmaningen

Jag har gjort upp ett nytt mål för mig själv. Ett mål som jag ska jobba med varje dag i 32 dagar. Det är nämligen så att det snart är den 1 juni och då ska jag ju ha nått mitt mål vad gäller vikt och framförallt hur min kropp ser ut. Just nu känner jag att jag stått still ett tag och jag känner till och med efter mina 10 dagar utan träning och efter en påsk med alldeles för mycket godsaker att jag börjat gå åt fel håll.

Därför har jag nu beslutat mig för att ge mig själv en utmaning. Med start idag ska jag göra plankan 1 min x 3 set VARJE till den 4 juni. Utöver detta så är det vanlig träning som gäller, 4-5 dagar i veckan och godis och annat gott endast 1 dag i veckan. Varje gång jag tränar på gymmet så är det 30 minuter powerwalk/löpning innan styrkepasset, detta för att förbränna fettet som är kvar. Efter 32 dagar hoppas jag att jag uppnått det resultat jag vill. Jag förlänger alltså min dag för mitt slutmål med 3 dagar. Den 4 juni ska jag vara i toppform. Är jag inte det, då är det bara att fortsätta.

För er som inte vet vad plankan är, så är det denna övning som ni ser här nedanför. Det viktigaste med denna övningen är att man är som en rak linje genom kroppen, inte svanka eller puta uppåt. Utan så rak man bara kan.

Jag har tagit bilder på hur jag ser ut nu, och jag kommer att ta bilder den 4 juni för att se om man ser någon skillnad. Jag kommer alltså inte att visa bilderna förrän den 4 juni.

Ge er gärna på utmaningen ni också! Hade varit kul att se era resultat efter 32 dagar. Lycka till, till oss som tar oss an denna utmaning! KÄMPA PÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0