Vinterkängor

Nu när vi ska till Sälen över nyår funderar jag på att investera i ett par rejäla vinterkängor. Har inga i nuläget och det är ju något man alltid behöver någongång. Det enda jag har som jag kan ha med mig är mina Tretorn skor med ludd i goretex. Jag har suttit och kollat igenom hela Sportamore's utbud av vinterkängor och har hittat två varianter som lockar!


Dessa från Crocs gillar jag och dom kostar bara 649:-.




Samma sko från Sorel, bara i olika färger. Dessa gillar jag också, vet dock inte vilken färg jag gillar mest. Kostar 999:-.

Är det någon som har erfarenhet från Crocs och Sorels skor? Vilka ska man satsa på?

Kommentarer
Postat av: i min lilla lilla värld

Sorry, men har hört att Sorel ska vara grymma!



Nu blev jag lite sugen på den utbildningen ju hahaha Får nog kolla upp den ordentligt. Vad har du för planer med jobb och så? Vill du bli något speciellt?

2011-11-29 @ 13:08:32
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0