Babbel

Nu börjar det gå åt rätt håll här i sjukstugan. Jag har inte lika intensivt ont i halsen, det är bara på kvällarna numera. Det är mest slemhosta och REJÄL snuva dagarna igenom. Firar idag 18 dagar som sjuk, tror detta är första gången jag varit sjuk så här länge faktiskt.

Det har inte hänt så mycket på den senaste tiden mer än att vi hade Ugandaträff i lördags, ska lägga upp bilder från kvällen senare. Alla var inte närvarande men vi var en liten skara och hade fruktansvärt kul tillsammans. Nu kommer vi alla inte ses förrän i vinter då folk ska plugga på olika håll här i landet.

Nu ligger jag bara i soffan och ska kolla lite utbildningar samt kurser som jag ska anmäla mig till i vår, om jag hittar något som faller mig i smaken vill säga.

Måste också meddela att jag nu i en vecka ska gå på sopp/välling/havregrynsgröt/fil-med-müsli-diet då jag gått upp 8-9 kg sedan i februari. Det går ENDAST åt fel håll nu och jag mår verkligen inte bra av att leva ett så här onyttigt liv så nu ska jag ta tag i mitt liv på riktigt och försöka gå ut och gå lite varje dag. Ska ner till min jobbcoach nu om 2 timmar så jag kan ju passa på att gå dit, så har jag fått min dagliga motion :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0