Countryfest

Min bror kommer snart och hämtar mig och Kevin för vi ska på countryfest. Min bror bor i en by ute på landet och byaföreningen där anordnar varje år en countryfest med live-band, helgrillad gris, rodeo (tror det heter så) och dansbana. Vi har betalt in 200:-/person och då ingår all mat, alkoholhaltig dricka såsom öl, vin, sprit osv, kostar 10:-/glas. Men vi har med oss egen dricka så får jag helt säkert det jag vill ha.
Eftersom denna festen håller på en bra bit in på natten så sover vi hos min bror inatt.


Kevin hemma hos min bror innan vi gick till festen.


Min bror och Koffe fyllepussas!


Gosehunden Rex var också med.


Brorsan och hans fru Julle (Josephine).


Countryfest-dags. Jag tyckte att det var riktigt bra uppbyggt med saloon och hela köret!


Kevin och Sofie var med på linedance.


God mat!! Helgrillad gris med potatissallad och baguette.


Lite utsikt från mat-tältet.


Bilden talar för sig själv...


Koffe på tjuren.

Brorsan på tjuren.

Kareoke dags!


Julle, Sofie och jag sjöng "Hon kommer med solsken" och "Kom och ta mig".


Också var det dans hela kvällen lång!

Kommentarer
Postat av: Amanda - Mamma till Vincent och Felicia

Haha, tack Paulina, vad roligt att jag kan sätta ord på också dina tankar och känslor. För det är verkligen inte alltid lätt att få fram det man tänker och känner, inte ens för mig.. Härligt också att veta att jag inte är ENSAM om att vara så jobbig. För det gör bara saken ännu värre.



Jag önskar dig en SKÖN kväll!



Kram A

2010-08-23 @ 20:12:55
URL: http://ladysylvia.blogg.se/
Postat av: FLOOSAN

shit va kul!

2010-08-24 @ 10:57:02
URL: http://blogg.mama.nu/floosan
Postat av: Daniel

hehe älskar country.. å byfest!! shit att jag inte e där!!

2010-08-24 @ 15:25:12
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0