Julaftonfirande 3 år i rad

Här kommer ett litet bildregn från min julafton detta året.

Årets tomte var barnens morfar.

Madicken känner på tomtens kalla händer.

Madicken, Josephine (Julle) och Liza-Beth.

Madickens julklapp från mig och Kevin, byxorna och tunikan.

Lillasyster fick likadana kläder, så nu kan dom matcha varandra!

Denna lilla dam är väldigt lättroad, hon stod här och klappade i händerna
och på knäna omvartannat samtidigt som hon tittade på granen...
Detta gjorde hon i kanske 5 minuter, vilket är ganska lång tid när man
bara sitter och tittar på och småskrattar för att hon är så söt.

När tomten gick så sa Madicken "Tomten har ju pappas byxor". Vi lyckades snacka oss ur det och hon misstänkte ingenting efteråt, men att hon är så uppmärksam när hon är 3,5 år!?!?!?

När jag startade min kamera på julafton såg jag att batteriet blinkade så därför blev det inte så många bilder. Men detta är ju bättre än inget :-)
Här kommer bilder från julaftnarna 2008 och 2009 också.

Madicken 1,5 år gammal. Vi hade hyrt en stuga i Säfsen för att fira jul
och åka skidor. Supermysigt!

Det numera klassiska julklappsspelet.

Granen som vi högg ute i skogen och transporterade till stugan med hjälp
av en snöskoter.

Julafton 2009 firades hemma hos min bror (som jag firat med/hos i 4 år nu)

Kalle Anka dags!

Syskonen.

Tomten 2009 var Julle, och Madicken misstänkte ingenting faktiskt.
Kanske för att hon var 2,5 år bara..

En nöjd liten bebbe får avsluta detta julafton-bildregn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0