Plåster på såren

Nu har jag fått igen för att jag ignorerat kroppens signaler för länge... Gick och la mig redan kl 22 igår och var så trött att jag inte kunde hålla ögonen öppna och sov ända till 9.30 imorse.. Vaknade med ont i halsen, kroppen och frossa. Hade jag bara stannat hemma och vilat upp mig för 1½ vecka sedan när jag började känna mig sjuk så hade jag med största sannolikhet varit frisk nu.
Jag sitter i alla fall och kämpar med att få tag på chefen, biträdande chefen eller jouren på Åhléns och säga att jag inte kommer idag.

Jag tog mig en titt på Josefines blogg och såg att jag VUNNIT en tävling för två dagar sedan. Herregud! Jag som har sådan otur i spel... Det var en tävling om ett hudvårdskit från Nivea till värde av 600 kr. Perfekt att ha något att glädjas åt i denna sjukstugan.


Bild från Josefines blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0