Snart officiellt sambo

Sista jobbdagen på Åhléns idag.. Denna månaden har varit minst sagt intensiv men också väldigt lärorik. Jag ska fortsätta praktisera där ett tag till, men samtidigt söka andra jobb. Jag vill inte bli helt sysslolös och gå hemma igen (jo, det vill jag men jag vill inte bli försoffad nu när jag väl är igång) så det är lika bra att praktisera på Åhléns några dagar i veckan så bygger jag bara på min arbetslivserfarenhet.

Och äntligen är Kevin hemma igen. Han kom hem igårkväll vid 18-tiden och det kändes som att jag blev kär på nytt när han steg innanför dörren. Gud vad jag är kär i den människan. Jag visste inte att mina känslor är SÅ starka för honom. Det är när man är ifrån varandra som man verkligen inser hur mycket man betyder för varandra.

Idag blev det riktigt torsdagsmys med chips och godis, även ranch-dip till och Kevin åt lite glass också. Måste ju värma upp lite inför imorgon då vi ska skåla in det nya året som kommer gå i gymmets tecken för min del.



PS! Snart har jag flyttat hemifrån på "riktigt". Jag har bott hos Kevin i snart 1,5 år mer eller mindre. Och har flyttat mer och mer av mina saker hit under denna perioden. Nu har även sängen från mitt rum flyttat till pappa och mamma har numera sitt sovrum i "mitt rum". Min adress är på väg att flyttas hit. Mamma försökte fixa det idag, men uppgifter saknades så jag ska ta tag i det nu i dagarna tänkte jag. Så snart bor jag hos Kevin på papper också och då är jag sambo på riktigt :-)

Kommentarer
Postat av: Amanda - Mamma till Vincent och Felicia

Tack för din kommentar för några dagar sedan, det är alltid glädjande att få fina uppmuntrande kommentarer och tankar! Som är genomtänkta! Du är en klok tjej.



Att bo under samma tak är mysigt =). Till dess man går varandra på nerverna, haha! Nejdå. Jag önskar er allt gott, att ni får njuta av varandra och finna en gemensam och fungerande vardag.



Kram amanda

2011-01-03 @ 10:58:00
URL: http://ladysylvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0